wtorek, 22 lipca 2014

Prolog

Po czterech latach na plan "Z Innej Beczki" w Los Angeles powraca Allison "Sonny" Munroe.Mimo, że minęło tyle czasu od jej ostatniego pobytu w świecie zwariowanych przygód to jest pewna, że wszystko będzie tak jak za starych, dobrych czasów, kiedy cała piątka świetnie się bawiła podczas skeczów jak i po nich rywalizując z "MacKenzie Falls". Wracając tam odżywają stare uczucia Sonny do Chada Dylana Cooper'a, który jest teraz ze znaną aktorką Seleną Gomez, którą darzy tym samym uczuciem co jej poprzedniczkę. Co z tego wyniknie? Zostaną dobrymi przyjaciółmi czy Sonny odbije chłopaka Pannie Gomez? Od wszystkiego będzie próbowała odwieść ją mama Connie Munroe, z którą są najlepszymi przyjaciółkami. Lecz Tawni będzie chciała dopiec Pannie Gomez z wielu powodów namawiając przyjaciółkę do przeróżnych prób odbicia Chada z rąk Seleny. Po drodze pojawi się wiele przeszkód ale czy to stanie na drodze do wielkiej, wiecznej miłości?

Cała czwórka Nico, Grady, Tawni i Zora nic się nie zmienili. Nico i Grady to wciąż dzieci w skórze dorosłych ludzi, którzy chcą po prostu świetnie się bawić i poderwać dziewczyny. Tawni wciąż zapatrzona w siebie a Zora przeżywa okres dorastania lecz wciąż jest tą inteligentną i sprytną dziewczyną co cztery lata temu. 

Oprócz tego pojawi się mnóstwo nowych skeczy Z Innej Beczki, które nadal będą śmieszyć widzów a także gościnnie pojawią się różne znane postacie z filmów jak i z rzeczywistego życia.

(Przepraszam, że taki prolog ale  nie chcę Wam na razie zdradzać co się wydarzy. Lecz mam nadzieję, że spodoba Wam się ten blog. Miłego czytania!:) )

14 komentarzy:

  1. Myślę, że tym prologiem zdradziłaś sporą część fabuły, ale zobaczymy jak to będzie. Czekam na rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyta się łatwo, przyjemnie dla oka. Schludnie i zrozumiale. Fabuła ciekawa, ciekawa jestem co będzie dalej :) Poinformuj mnie na tt, @bumyixing xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny prolog. Czekam na wydarzenia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ;**
    Informuj na tt @PaulinaBryka
    Xx.

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co, mimo mojego sceptycznego nastawienia co do tego bloga, to zmieniłam zdanie. Podoba mi sie!
    ps. jeśli chciałabyś żeby było wiecej komentarzy radziłabym włączyć dodawanie anonimowych komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Postanowiłam nominować twojego bloga do Libster Award :) Więcej informacji znajdziesz na http://odmarzenpoonedirectionimagin.blogspot.com/ + Zapraszam do komentowania. xx

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie jest prolog tylko fabuła lel
    nie znasz się na tworzeniu prologów. popracuj nad tym

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na blog, czekam na pierwsze rozdziały : )
    @only_hopexx
    http://ukojenie-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na fabułę. Ciekawy prolog, czekam na pierwszy rozdział ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny początek, mogłabyś mnie informować?:)
    @keepontheeye

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny początek, mogłabyś mnie informować?:)
    @keepontheeye

    OdpowiedzUsuń
  12. ej miałaś mi napisać jak pojawi się prolog! :D
    cudowny, czekam na 1 rozdział :)
    @Zitrone1145

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Wyświetlenia